Světelná reklama je nesmírně účinná, respektive může být. Svěříte-li její výrobu profesionálům! Rozehrajte hru světel, a dveře se u vás netrhnou!
Světlo a psychika tvoří neodmyslitelnou dvojku. Na světlo jako takové naše psychika velmi dobře reaguje. Dobře, když se mu dostává, ne zas tak dobře v opačném případě. Když svítí sluníčko, je nám huj, a když je za mraky, je nám fuj. Na tomto principu je zaměřena i celá podstata světelné reklamy. Co příjemně svítí, člověka přitahuje. Ale nejenom to.
Kde je světelná reklama, tam to žije
Světelná reklama je také znakem, že dané místo žije. Jedete-li pustou krajinou a najednou dorazíte na předměstí zářící barevnými neony, ihned ožijete. Přijeli jste do města. V některých metropolích je světelná reklama dokonce jejich poznávacím znakem, ať již se jedná o centrum Londýna či Tokia se svými obřími slony rozvláčným krokem přecházejícími z jedné výškové budovy na druhou.
Upozorněte na sebe!
Světelná reklama má ale samozřejmě své místo i u nás. V různých formách se s ní setkáte prakticky na každém kroku, ať již se jedná o světelné boxy, reklamní tabule, 3D reklamu, jednotlivá písmena a loga, světelné výstrče. To všechno jsou způsoby, jejichž prostřednictvím můžete na svůj podnik, provozovnu, výrobnu či služby upozornit. Nenásilně, ale přitom účinně ohlásit: „Jsme tu!“ Kolemjdoucí a účastníci dopravního provozu se díky ní o vás a vašich službách dozví.
Výrobu světelné reklamy svěřte profesionálům
Není se tak co divit, že výroba světelné reklamy patří mezi žádané segmenty na reklamním trhu. Komu ji svěřit? Ideálně profesionálům. Kus práce za sebou má například společnost Ravafol, která stojí za realizací světelných reklamních kampaní těch největších firem v oboru. Při výrobě totiž používá vlastní výrobní technologie a know-how, které ji během jejího patnáctiletého působení v oboru zařadilo mezi ty největší špičky v oboru. Součástí služeb je kompletní reklamní vybavení zahrnující návrh, vizualizaci, výrobu a montáž. A pozor! Součástí zakázky je i pojištění až na částku 8,5 mil Kč! Tak neváhejte! Chcete přeci, abyste byli vidět, nebo ne?